SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Så var mer än halva veckan gjord och imorgon är sista "heldagen", fredag blir ledigt efter lunch! Skönt!!
Imorse var de fan kyligt att stå ute, tror tempen visade minus 13 eller nått liknande.. Huvva!! Dock blev det ju fort mycket bättre och det var sjukt nice :) kul att solen kunde komma frma några timmar också :) hgar fått lite färg i ansiktet nu dom här dagarna jag stått ute och jobbat!!

Jag lyckades iaf somna om igår, vid typ 1 tiden och jag kan meddela att jag var måttligt trötter när väckarklockan ringde, kändes verkligen som jag bara sovit en kvart!!
Fast egentligen borde jag ju vara pigg, sov från 18.30-23.00 först så att!!
Kanske har sovit för mycket så jag blir ännu tröttare? =P

när jag kommer hem Ikväll blir det fuskbyggarna på tv och att bara ta det lugnt, ska ju som sagt upp å jobba imorrn också.. Va hände med lediga dagar? =O haha!! Jaja man får vara positiv.. det är ju kul den 25 iaf =)
Näe nu ropar soffan mer än någonsin!
BTW- jag glömde åka och boka tid för min rygg igen... Hoppet!??!?

Älskar dej Alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0