SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet. Imorse hade jag det tungt, jag ville så himla gärna ligga kvar och sova, snoozade till kvart i 6 sen fick jag slita mej själv ur sängen! inte kul, väl på jobbet fick jag snurra band helt ensam.. Inte så himla superkul! Dagen har vart seg och tråkig! Men men så kan de gå!

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sen blir det att slå in paket för vi ska på kalas idag :) Leo fyller hela 4 år! =D Hoppas på god tårta ;P haha!
Näe bäst att jag sätter igång så att jag är klar när min man kommer hem från jobbet, den stackarn som jobbar både natt+dag! jag hade nog inte pallat! Så jag måste erkänna att jag är mäkta imponerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0