SaraIdaSofia! -

Så himla bra =)

Hej hopp!
Idag har jag jobbat men vi fick sovmorgon och behövde inte börja förän klockan 8.15 vilket var skönt, men då när vi kom ner på jobbet så hade inte den lilla båten komma så vi fick sitta på väntetid.. Klockan 2 blev vi hemskickade för att vi inte skulle hinna lasta något idag =P Haha!
Slapp dag må jag säga!

Idag var vi och tittade på en lägenhet.. Hör och häpa, men så är det.. den var fin och billig! Dock så trivs jag så himla bra i denna lägenhet så ribban är högt lagt och det kommer att bli svårt att hitta en lägenhet som jag känner att jag kommer trivas lika bra i!! Vi är väl inte direkt ute efter att flytta utan det var mest en impulsgrej men vi får se va som händer!! Är lite smått less på våran granne också!!!

Förövrigt så lever den lilla skiten i magen!! Har varit väldigt lite aktivitet i magen sista 3 veckorna men nu jämarns! Nyss sparkade den mej i magen så jag flög baklänges! Nästan iaf. =P haha!
Himla underbart är det iaf :) Jag fick då ett livstecken och det var himla mysigt =)
Å magen bara växer och växer om ni ville veta =)

Nu ska jag ta en prommis på coopra och sen bädda ner mej i soffan och kika på fuskbyggarna!!
Ha en trevlig kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0