SaraIdaSofia! -

Söndag!

Godkväll!!
Så har ännu en helg passerat, de har blvit bio (farsan, störtskön film) och igår blev de givetvis mello!! Dock är jag besviken att den där Anna vann!! Tycker inte hon var så vidare bra..Menmen inte mycket att göra något åt! Jag hejjade iaf på Salem al fakir eller vad snubben nu heter? =P
Men de är bara att gilla läget! Men jag tror att Anna kommer floppa i eurovision!

Idag har vart en skön dag, blev lite fotbollsträning på förmiddagen och sen middag hos mor och far, lasagne..Mums!! Nu har vi just sett wipeout och nu är de ballar av stål =) Himla skoj! Är dock väldigt trött så sängen lockar lite =P älsklingen har redan gjort natt han =P Dock i soffan men de är väl bara en tidsfråga innan han förflyttar sig till sängen..

Imorgon skulle egentligen vara en ledig dag men så blev inte fallet, 4 idag ringde mitt käre jobb, så imorrn klockan 05.00 ringer väckarn!! Tjoflöjt!
Näe nu ska jag ta en liten prommis med dogsen och sen får vi se om de blir tv eller om jag gör natt!!
Har som ej bestämt mej ännu!! =P
Hoppas ni haft en bra helg!
PussPuss
Älskar dej Alexander Lindström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0