SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Så var även denna helg avklarad!! Helgen ahr vart himla mysig och bra, i fredags vart det mys framför tv'n med grönsaker och dipp och igår blev de först lite körslaget och sen åkte vi till Micke och Rebecca där de var galej! Jag och Rebban satt och snackade hela kvällen om allt och inget och det var så himla kul att få prata av sej lite =)

Imorse vaknade jag pigg och alert vid 8 tiden!! Älsklingen sover som en stock och kommer nog vara bakis när han vaknar, skönt att slippa vara bakis =P haha!
Nu har jag nyss satt igång en tvätt och håller på att städa lite! Söndagsfint är va de blir =)
Nu ska jag hugga in i städningen igen så jag får något gjort innan jag tappar lusten helt och bänkar mej på soffan!!!
Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa!
Tagga jobb imorgon, väckarn ringer vid 05.00!! Skål!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0