SaraIdaSofia! -

Söndag!

Så har ännu en helg susat förbi! Har hunnit med både de ena och det andra i helgen, hela lördagen spenderades i nordmaling på cup som förövrigt mitt kära lag lyckades vinna :) och sen idag så har vi vart hos Alex farmor och farfar och ätit lunch och filosoferat! Sen blev de att åka och se Löven spela hockey vilket också resulterade i vinst!
Nu har vi bosatt oss ute på lövöudden i en veckas tid. Mor och Far är i fjällen och vi är hundvakt åt deras ena hund! Skönt att bo här ute ibland! Är som smidigt med hundar osv =)
Nu ska jag bege mej till soffan och kika om de är något intressant på tv innan sängen kallar för imorgon ringer väckaren 05,00!! Hurra för det!

Imorgon ska jag också bege mig till storsjö och boka in massage, min rygg börjar svika mej känner jag och de är väl inte så populärt från min sida iaf! Not good!
Hoppas ni haft en bra helg!!
PussPuss

Älskar dej Alexander Lindström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0