SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Så var två dagar avklarad denna vecka!
Jobbet har gått ganska bra både igår och idag =) Himla skönt! Nu är det bara 1 jobbdag kvar sen är de långledigt :)
Vi funderar på att åka till fjällen på torsdag efter jobbet och stanna tills på måndag =) Skulle vara så himla mys!!
Men de beror på om Alexander får ledig!! Det är ännu ett frågetecken!! Men jag hoppas han får ledig iaf!

Idag var jag hos min barnmorska och gjorde lite tester och allt var hur bra som helst, vi lyssnade även på bebbens hjärta och slagen låg på 155!! Himla mys :) Nu har det även börjat bli lite action i magen, speciellt när man börjer sig ner eller rör sig mycket då vaknar lillskiten till liv och sparkar för fulla muggar, precis som att den säger stå rakt det blir faktiskt trångt här inne!! Haha ;D

Nu är jag nyss hemkommen och hade tänkt hoppa in i duschen och sen så småningom ska jag hämta upp Alex på jobbet och sen får vi se va som händer! Kanske att det blir att åka förbi farmor och farfar, var som ett tag sedan vi var där nu! :)
Ha en bra tisdag!
Puss

Update!

Idag blev det klart med våran nya lägenhet, så första juli bär flytten av till solskenet 3E!!
Tjihoo! KOmmer nog bli bra, även fast vi trivs sjukt bra här så är den lägenheten på bottenplan och mycket billigare men lika stor och fin som den vi har nu!
Så de är ju bättre! Elen ingår också så även hur mycket jag än använder så blir de inte dyrare =P haha!

Kommentarer
Postat av: mia

Det verkar vara helt underbart med en liten i magen!! Kan tänka mig att det är väldigt mysigt när man börjar känna den =)

Grattis!

2010-03-30 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0