SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Jobbet idag har varit väldigt segt, kändes nästan som att dagen aldrig skulle ta slut! Inte roligt!! Å de jag sedan möts av när jag kommer hem är så himla drygt! Det var fan nära att jag skulle börja gråta!!
Såhär ligger det till!!! Jag har vart hundvakt åt mor och fars hund boromir.. Ett misstag att låta han vara lös i våran lägenhet.
För när jag kom hem från jobbet så möts jag av en springande boromir som kissar samtidigt och avslutar med att lyfta benet och kissa upp över hela mitt ben. Arg som jag var sliter jag av mig kläderna och slänger dom i tvättmaskinen och sen vandrar jag runt, då har han kissat i alla rum och han har gått samtidigt som han pissat, snott mina popcornpåsar (opoppade) och slitit i sär dom vilket resulterade i popcorn all over the place.. ätit upp mina nya mackor, ätit upp treotabletterna, öppnat sovrumsdörren och lekt med toapapper och en chipspåse!! Så just nu ligger denna hund på så mycket minus som det bara går..
Nu måste jag fortsätta städa och invänta min mor som ska komma och hämta deras pucko till hund!!!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nämen ohh, låter som när jag komit hem från jobbet vissa dagar ;P

Det är ju såå roligt med hundar :D

2010-03-02 @ 18:30:16
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0