SaraIdaSofia! -

Tjohoo!

Det löste sig med Alex jobb! Min käre mor tar alex nattjobb =) Himla gullit gjort!
Så imorgon dirre när babe slutar så åker vi till hemavan =) Kommer bli så himla mysigt och skönt att bara få åka bort och koppla av =) Helt underbart :) Hundarna kommer nog också trivas som fisken i vattnet =P

Så just nu borde jag egentligen packa och tvätta lite men jag har bänkat mej vid datorn =P
tanken jag gör det senare är en skön tanke =P haha! Jobbigt när man väl måste göra de i paniken men så kan de gå!
Ska iaf ha med mej bärbara datorn så jag ska he den på laddning nu så har jag något att göra i bilen på vägen upp, givetvis följer vårat internet med också =)
Kameran ska laddas och xbox ska packas =P haha!
Känner på mej att denna helg kommer rankas högt och hålla hög myskvalite =) Superb!!!

Jag och Alex fick varsitt påskägg idag ;) haha! Himla underbart :)

Näe nu är de ju Anna anka söker assistent =P haha! 10p!!!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0