SaraIdaSofia! -

Fredag!!

Äntligen Fredag!! Så himla skönt, å de blir en lång helg också eftersom jag är ledig på måndag!!
Idag fick vi även våran nya spis, blev en häll och den blev himla fin i vårat kök! Så just nu för tillfället så håller vi på att bränna ur den så nu luktar det urk här =P men men så kan det gå!

Jobbet idag har gått bra!! har jobbat som ett psyk!! Har nog aldrig varit så effektiv som jag var idag =p galet är vad det är!! men då gick tiden ganska fort också.. Sista timmen gick dock lite segt när jag tappade min effektivitet och vart sjukt less!! Men klockan slog 3 även idag!!
Nu har vi nyss kommit hem från maxi!! Vi har fyllt upp kylen och frysen med massa mat :) Dock är de sjukt dyrt att handla food!! Inte bra inte!! Men de är bara att betala och se glad ut =)

Ikväll är de yran.. Men Älsk jobbar natt så de blir nyktert för oss båda.. Vi får se om vi orkar åka in till stan eller om vi ska ta en sväng till gamla lägenheten och städa klart den och tapetsera klart köket.. Oklart.. Det återstår att se :)
Det blir iaf en god middag. Någon form av kött och potatisgratäng och givetvis en stor sallad med massa feta ost!! Det gillas!!
Nu hade jag tänkt plocka undan lite här hemma och sätta igång en tvätt och sen blir det att hoppa in i duschen!
Hoppas ni har en bra fredag!! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0