SaraIdaSofia! -

Godmorgon!!

Nyvaken och pigg =) Ja hjälpte älsklingen inatt så det blev att sova lite extra länge.. Skönt!
Alexander har dock inte klivit upp än men så kan de gå =P
Idag bilr det nog bara att ta dt lugnt på dagen och ladda upp inför kvällen. Det är ju Nordic rock ikväll! Dock har vi inga biljetter men vi hoppas att de går att köpa vid "dörren". Lär väl vara svindyrt men!!

Nu ska jag ta och gå och väcka min man och sedan får vi se vad vi hittar på idag på dagen..
Himla tråkigt att det är sånt skitit väder, vad hände med sommaren egentligen? Bra fråga.. Min ide är att den kan komma tillbaka.. Var så himla skönt med värmen och solen!! Regn blir man bara deppad av ju!!

Näe nu ska jag kila! ha en bra lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0