SaraIdaSofia! -

Godnatt!

Skönt att vara ledig idag, dock hade dom ringt en miljon gånger från dagis imorse och ville att jag skulle jobba men jag sov som en gris och vaknade inte ens nästan, förän de var försent =P haha! oppsi!!
Dagen spenderades hos Tessan och de blev mycket snack och endel glass också för den delen.. Simon gillade då glass lika mycket som jag ;) 
himla trevligt!!
Föräldrautbildningen gick också bra, fick lite mer info om förlossning och saker kring det... Nästa gång ska vi upp på förlossningen och kika hur de ser ut!!

Nu har jag sett desperata huhsfruar och sen löst korsord.. Korsord är ett tecken på att jag börjar bli gammal!! ajajaj! haha! Men jag gillare =)
Nu måste jag krypa isäng för imorgon är jag inte ledig, väckaren ringer kl 05.00!! Skål för det!!
Men de är ju som fredag imorgon eftersom Torsdag blir en ledig dag!! Himla skönt med röda dagar lite nu och då.. Finns de inge mer vi måste införa som en röddag? =P

Näe nu väntar sängen, egentligen är jag pigg som en lärka men ska iaf lägga mej och försöka sova!! Vila om inte annat!
Kul att jag fick lite gensvar på mitt tidigare inlägg!! Det är bra att folk kan dela med sig om sina upplevelser osv.. =)
Sovgott Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0