SaraIdaSofia! -

hoppet!

Inatt klockan halv 4 fick jag ett samtal, tog dock ett tag innan jag fattade att det var min telefon som ringde. Men när jag väl svarar så är det min söta man som ringer!!
Hmm tänker jag varför ringer han men sen kommer jag på att han jobbar ju!
Hur som helst han hade kört fast och behövde hjälp så han bad mej ta volvon och komma!!

Ni vet hur holmsundsvägen ser ut just nu? Det ligger 2 träskivor över ett stort dike in till varje hus som man kör in på, men min söta man hade inte sett att ena skivan var borta så han körde så ena hjulet hamnade utanför skivan! Å där satt han!
Snäll som jag är så klädde jag på mej och vankade ner till bilen, yrvaken som jag var så åkte jag bara!
När jag kommer fram kommer jag på att jag lämnat spännbanden hemma!! Så Tempos koppel fick bli våran lösning!
Det höll precis tills bilen var uppe då smällde de till och gick av! Oppsi!
Men jag räddade min man iaf och de var ju himla snällt gjort, sen åkte jag hem och kunde inte somna om innan jag skulle på jobbet! Så nu är jag dödens trött vill jag lova!

Men men! så kan de gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0