SaraIdaSofia! -

Måndag!

Godmorgon!!

Jag har sovit sjukt gott inatt!! Som en klubbad höna!! Vaknade inte ens när älsklingen skulle på jobbet!! haha! Men de går bra! Det är underskattat att sova. Dock tog jag mej inte isäng förän 2 igår natt.. Var sjukt piggelin!
Nu är jag iaf vaken och jag håller på att tvätta och dona lite här hemma!! Smiter även iväg till tv'n lite nu och då :P Ska strax bege mej ut med dogsen och låta dom springa i bergen bakom oss!!
Sommaren verkar vara tillbaka.. Hoppas bara det är lika varm ute som det ser ut att vara :) Började bli lite less på den gråa tillvaron!! Välkommen tillbaka solen =)
Jag har en del bilder jag skulle vilja ladda upp men jag hittar inte kabeln till kameran
Så de blir lite svårt!! =P haha! Hoppet?

Nu ska jag fortsätta plocka ihop lite och se om de finns någon fler flyttlåda som jag kan packa upp!
idag blir det nog bara att slappa! Hade tänkt åka förbi theresia på en fika också =) Himlarns trevligt!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0