SaraIdaSofia! -

Måndag!

En ny vecka är igång och de har varit lite dålig uppdatering i helgen! Men så kan det gå!
Helgen har varit lugn eftersom vi båda har legat i magsjuka =P
Idag har jag vart ledig och jag har spenderat dagen hemma, eller åkte upp till stan med älsklingen när han skulle till ryggdoktorn men annars har jag ba vart hemma.. Har rensat ut lite skit och faktiskt packat två flyttkartonger. Vi flyttar ju faktiskt om 28 dagar max!!
Känns himla bra! Dock känns de väldigt omotiverande att städa och packa och bära och sådana jobbiga saker, men i slutändan kommer det nog bli great!!!

Nu ska jag fortsätta med mitt "städ"
Ha en bra dag! PussPuss

Kommentarer
Postat av: miranda

Hej!

Jag ramlade in på din blogg och jag skulle tycka det var toppen om du kunde skriva mer om din graviditet!

Jag är också gravid och finner det intressant att läsa om och kunna relatera!

Tack tack!

2010-05-03 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0