SaraIdaSofia! -

Så himla skönt!

Helgen är här och de är sjukt uppskattat!! Jobbet idag var så sjukt drygt. Längsta jobbdagen på väldigt länge.. tiden gick så fruktansvärt sakta att jag vet inte vad.. När klockan väl var tre blev jag så himla lycklig =)

Då åkte jag hem och hämtade Turbo och sedan åkte jag till Sandra så han och leon fick busa av sej =) Himla bra!!
Sen blev de middag hos mor och far! Trevligt värre..
Nu sitter vi hos Viktor och gör nada, eller Alex och Viktor spelar fotbollsspel och jag nördar mej framför datorn! Haha! Men men så kan det gå! Vi ska strax åka hem och ta en prommis med dogsen och sen blir det att bara slappa.. Hjärtat jobbar ju inatt som vanligt!

eftersom folk vill att jag skriver mer om min pregtime så kan jag ju meddela att jag ännu en gång åkt på urinvägsinfektion!! Sjukt jobbigt.. dock så känner jag inte utav det men eftersom jag fått det tre gånger sen jag blev gravid så måste jag sättas på långtidsbehandling! Så nu blir de att knapra piller ända fram till förlossningen! men det ska då vara helt ofarligt för bebben så de är ju tur!!
Tydligen är de vanligt att man åker på uvi under graviditeten.. Å jag som hade så himla lätt att få det innan jag blev gravid har ännu ännu lättare att få det nu pga någon anledning som jag inte riktigt vet.. Men nu har jag mina tabletter som ska se till att jag aldrig kommer få det igen innan bebis kommer iaf! Så de är ju skönt det!!

Sen imorgon så ska vi på en utställning som min mormor har och sen blir det fika eftersom hon har fyllt år! Sen blir det räserbil hem och hinna se älsklingens seriepremiär! Hejjahejja!!
Sen väntar en bra lördag med grillning och mys! Inte alls fel =)
Näe nu ska vi börja röra oss hemmåt!
Ha en bra fredagskväll! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0