SaraIdaSofia! -

Solskenet 3E

Nu är flytten klar och det känns himla skönt! Dock har inte huvudet ställt in sig.. Var just på statoil och handlade lite och sen när jag skulle åka hem så åkte jag till fel hem =P haha! Men men så kan de gå!
Bra vart det iaf!! Tror vi kommer trivas som fisken i vattnet =)

Ikväll blir de att åka till Lina och partaja,, eller inte jag men resterande tjejer =p haha! Jag får bittert vara nykter och hålla ställningen ;P haha! Men de är ganska skönt att veta att jag kommer må toppen imorgonbitti till skillnad från alla andra ;P  Man kan ha kul nyktert :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mej i ordning så jag kommer mig iväg någongång!
Ha en trevlig lördag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0