SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Hallå!!

Idag har det varit ganska lugnt.. Vi va och kikade på mitt kära lag som hade seriepremiär idag!! Vart vinst med 6-1!! Himla kul =)
Förövrigt så är jag sjuk, å inte bara lite.. Mina lungor känns som två öppna sår och jag har INGEN röst.. har aldrig haft såhär ont i halsen.. hoppas innerligt att det är bättre imorrn.. har ändå varit nästintill stum nu i två dagar...
Även fast jag tar i allt vad jag kan så hörs de som att jag viskar och de låter som en gamal gubbe!! haha! Å ibland när jag försöker prata så slutar det bara låta men läpparna rör sej.. haha! Hemska ting!!

Nu har vi just svalt middagen, blev grillade burgers =) Himla gott!! Dock var de en plåga att försöka svälja ner varje tugga!!
Blä.. känns nästan som att jag inte vart annat än sjuk nu senaste månaden!
Sjuka är de värste!
Hoppas ni haft en bra helg iaf!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0