SaraIdaSofia! -

tired!!

Givetvis skulle jag också åka på feber, tack alexander =P
nu värker hela kroppen och jag är sjukt trött.. fryser och svettas om vart annat!! Inte okej alls!!
Imorgon är de fredag och det ska vara super väder hela helgen och då har jag så inte tid att vara sjuk!! blä för det!!
Jag ville så gärna slippa bli sjuk!!

Nu har vi iaf just svalt middagen och nu kikar vi på tv! nu börjar sveriges fulaste hem och sen är det lyxfällan, sen kan jag nog gissa att jag inte har några krafter kvar så då blir de sängen.. Får se hur det blir med jobb imorrn, pallar inte att jobba om jag har feber.. Eller man ska inte jobba om man har feber!!

Våran bäbis har lagt sig på något skumt sätt i min mage, den ligger verkligen i en obekväm position (för mej) och sparkar mej på urinblåsan.. Inte så skönt.. Ganska obehagligt om jag får säga de själv!!
sen värker min rygg också!! Fan nu är de nästan synd om mej =P haha!
Tur att älsklingen är feberfri och kan pyssla om mej :D
dock är han väl feberfri pga all alvedon han knaprat!! =P men ändå.. jag har feber trots att jag käkat alvedon!!
Näe nu börjar mitt program! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0