SaraIdaSofia! -

va hände med vädret??

Shit vilken helomvänding på vädret, från strålande sol till världens åskväder.. Strömmen flög och jag satt ensam och filosoferade.. Inte så värst kul!! Det bullrade inte lite heller!!
Älsklingen spelar dessutom match i detta väder.. Stackarn!! + att han egentligen är sjuk.. Han hade 38 graders feber när han for.. Men han var tvungen att spela för dom hade förlite folk!!

Min feber är då inte borta heller och jag svettas och fryser om vart annat!! mindre kul!!
Hoppas jag mår bättre imorgon när vi ska rensa lägenheten och packa några flyttlådor.. Annars kommer det att bli en pärs för mej! Orken är som inte på topp när man har feber.. det räcker att all ork försvinner när jag är gravid men då med feber på det hela så blir orken lika med 0! =P

Nu har vi hittat våran barnvagn som vi ska ha, ska beställa den snart någongång, men de är bara 5 dagars leveranstid så det är ju inte så himla bråttom! Lägger in en bild på den =)

Näe nu ska jag ta och rasta dogsen och sen blir det nog att bara känna lugnet och vila!
Sen när min man kommer hem blir de filmmys =) Superb!
PussPuss

 

Himla fin barnvagn om jag får säga de själv!
en Crescent Classic -10 blir det =)

Kommentarer
Postat av: maja

En sådan där barnvagn har vi fast en 09 årsmodell!!

kan säga att jag är riktigt nöjd med vagnen och den är smidig. När man fäller ihop den tar den minimal plats och rymms nästan överallt!

Så ni gör ett bra köp!

2010-05-14 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0