SaraIdaSofia! -

workingday!

JObbet idag gick helt okej, började 6 men fick sluta halv 12 men tid till 1, vi jobbade över lunchen! Himla effektiva var vi!! Dock så känner jag mej helt slut nu!! Var jobbigt att inte ha någon lunch!!
Å jag kan också berätta att mina fötter är uppvällda, inte sådär groteskt men mina tår ser ut som små prinskorvar... Inte skönt!

Jag är också en smula orolig att jag håller på att bli sjukers!! Har fått halsont och hosta inatt och jag misstänker att febern strax kommer krypandes.. Jag hoppas jag slipper.. Ska ju bli 20 grader och sol i helgen,, vem har tid att ligga sjuk då?? Inte jag iaf!!

Nu ska jag åka och handla hundmat och batterier!! Japp japp!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0