SaraIdaSofia! -

2010-11-02

Idag började vi dagen med massa mys, sen kom älsklingen hem på lunch och hade köpt med sig pizza från Ali´s. Dock när jag tog första tuggan från min pizza trodde jag att jag skulle spy. Det var det vidriaste jag smakat på länge.. Bad Alex smaka och han höll med mej fullt ut.. Så de blev VERKLIGEN ingen pizza till lunch idag inte =P
Sen åkte vi och hälsade på Terhi och Nellie och fick mej lite kaffe och skitsnack! Himla trevligt!
Sen nu är älsklingen hemma och vi ska få i oss nå mat =)
Svea kommer nog att somna snart, hon har vart vaken sen 11 imorse. dvs 7,5 timmar i ett streck!
Så misstänker att hon kommer sova  som en stock hela kvällen lång =P

Nu ska jag återgå till tv´n innan de blir middag!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0