SaraIdaSofia! -

Fullt upp!!

Så är de. Har vare lite halvdålig på att uppdatera sista veckan, men de har vart så mycke =P
Min stora älskling har fyllt år i lördags! grattis =) Svea har fyllt 9 veckor i fredags och är helt underbar. Jag och Sveis har vart på Ikea och shoppat, vi har storstädat, hämtat en skoter i skeå som tog en evighet, fixat dopkort och beställt dom! Ja massa saker har de vart! Men himla trevligt må ja säga =) men därav den dåliga uppdateringen!!
Helgen har dock flygit iväg när man haft så mycke att göra!
Nu sover mina två älsklingar och jag ligger i sängen och kollar datan!! Ska strax sova jag med =P
Hoppas ni haft en trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0