SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Idag var jag å Svea uppe med tuppen! Klockan sju kom karln som skulle lägga nytt golv. Så nu är köket och hallen klar å det blev ju himla bra! Nu är de bara sovrummen kvar! Kommer bli kanoners. Han skulle komma tillbaka vid 2 så allt blir klart idag :)

Nu sådär 4 koppar kaffe senare är jag ändå trötter!! Ska strax börja bära tillbaka alla möbler till hallen och köket så vi rymmer sovrumsmöblerna i vardagsrummet =P Sen måste jag ta en prommis på järnis och inhandla målarfärg och sandpapper så jag kan sätta igång med hyllan som ska fixas. Sen ska jag även hinna med att åka på vårdcentralen en sväng.. Tvekar om timmarna räcker till =P
Nu är de en liten som vill ha lite krubb!!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0