SaraIdaSofia! -

Jag såg en stjärna falla!

Gokväll!!

Idag har vi bökat på här hemma för fulla muggar!! Efter golvläggningen var klar så begav sig min man till staden och kom hem å överraskade mej med himla fina tapeter till sovrummet, eller de är bara en vägg som vi tapetserat om (fondvägg) Men de vart som ett nytt rum!! Sen ikväll har vi tapetserat och sen avslutade vi kvällen med en prommis. Ganska skönt faktiskt!! Nu har älsklingen åkt på jobbet och jag ska strax göra natt jag med.

Dagens -

  • Har fått tillbaka min mens från att ha vart utan i 1år (totalt glömt hur drygt de va)
  • Min tå är ond.
  • Jag glömde köpa sandpapper och färg till hyllan.
  • Jag måste somna utan min stora älskling.


Dagens +

  • Nytt golv i hela lägenheten.
  • Nystädat
  • Jag såg ett stjärnfall ikväll när vi var på en mysig kvällsprommis.
  • Nya tapeter i sovrummet
  • Jag har ingen mensvärk för första gången i mitt liv (sen jag fick mens då dvs ;D
  • En helt underbar ny säng
  • Jag har äntligen fått tag i del nr2 till min hylla i v-rummet.
  • Jag har beställt en svart Le creuset ungsform.
  • Jag har beställt ett kilo lammytterfile.
  • Jag har beställt nya grillbestick.





    Inte en dum dag om jag får säga de själv!
    Nu ska jag få i Svieis lite krubb och sen väntar sängen!
    Sovgott för de kommer jag att göra vill jag lova :)
    <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0