SaraIdaSofia! -

Lördag!

Igår inledde jag helgen med fotbollsmiddag/partaj på sikplan. Himla trevlig kväll var det måste jag säga!! Tack för en trevlig kväll! Dock blev de en lugn kväll för min del eftersom Alex jobbade natt och började klockan 12 och då skulle jag hem å ta hand om Sveis! Men jag hade ändå himla trevligt!! Måste göra något liknande snart igen!!

Sen när jag kom hem blev jag ju tvungen att se Idol på tv4 play eftersom jag missade det när vi var på galej ju :)

Idag har vi vart och hälsat på min farmor och farfar och nu har vi nyss svalt middagen, Nu tar mina två älsklingar en powernap och sen ikväll blir de att spela apspelet i obbola :) Inte dumt!!
Helgen avslutas imorgon med middagsbjudning hos min mormor och morfar, morfar fyller nämligen år!!
En bra helg är detta med andra ord :)

Nu ska jag plocka undan middagen och sedan väcka mina två darlingar!!
Ha en bra saturday night :)
Pussåkram!!



Mina tankar går till dig!
Ta hand om dig och dina närmaste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0