SaraIdaSofia! -

2010-10-20

Godmorgon!!

Jag har sovit väldigt gott men inte så många timmar =P Blev lite sent igår och en tidig morgon.. Men jag har just kokat mej lite kaffe så förhoppningvis gör det mej lite mer levande ;P
Svea sover än och har nu sovit oavbrutet sen 1 =P
Nu ska jag få i mej lite kaffe och sedan blir det att åka och besikta bilen.
Sen har jag 1000 saker jag måste göra idag.. Kom ju som på sådär från ingenstans att jag fyller år imorgon.. Hade nästan glömt bort det. Så jag måste städa, baka, handla å dona på!!
Frågan är hur jag ska hinna!? no ide.. Men jag ska nog lösa det på något vis!
När jag sedan insåg att jag fyller år på torsdag så trodde jag dessutom att det skulle vara tisdag idag så jag planerade att jag skulle göra lite idag och lite imorgon.. Men ack.. Jag var ju lite optimistisk och glömde bort att de är ju Onsdag idag..
Nu ska jag ta och byta om så att när Svea vaknar och är hungrig så är jag vaken och redo så att efter hon ätit så är de ba å åka :D

Ha en bra dag! PussPuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0