SaraIdaSofia! -

En geniknöl rikare! ;P

Hallå där!!
Så var denna helg förbi och en ny vecka väntar!!
Helgen blev lugn och mysig, med andra ord.. de blev inte så många knop gjorda ;D
Nu ligger Alex och sover och jag å Svea har sett lite tv och nu börjar det dra ihop sej för käk för lilltjejen!!
Sen väntar sängen!!
Imorgon blir de bvc nästan hela dagen lång =) Trevligt värre!!

Sen kan jag meddela att jag har blivit tilldelad en geniknöl.. vet dock inte varför och vad den har för funktion. men den sitter mitt på handryggen och gör ont.. suck suck...




Någon som vet varför man får en sån här?


Kommentarer
Postat av: m

jag tror inte det där är en geniknöl utan lipom http://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Fettknolar/

2013-04-23 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0