SaraIdaSofia! -

Helgen!!

Gokväll!!

Nu är helgen slut och de sa bara swosh!
I fredags blev de Idol och fredagsmys med mina två älskligar! Himla mys om jag får säga de själv..
Sen på lördagsmorgonen for jag ut och sprang med min papi medans Alex och Svea for till staden :)
Kan berätta att jag har träningsverk idag =P
Sen så fick vi besök av Veronika och Jonas och Svea fick vara hos min mor och far.
Sedan gick vi ut på Allstar! Himla trevligt.. 11 Månader sen jag förtärde alkohol sist! Men kul hade vi iaf!! Dock längtade jag efter Svea hela kvällen lång och jag längtade till att det skulle bli söndagmorgon så vi kunde åka och hämta hon =P
Idag har vi alla 3 vart i stan och shoppat lite, sedan åkte vi förbi B-I och Sven och fick oss lite fika :)
Nu sover Alex och Svea har just ätit och nu ska vi strax krypa isäng också :)

Hoppas ni haft en trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0