SaraIdaSofia! -

Just another hour!

Gokväll!!
Idag har vi vart och vägt våran lilltjoppa.. 4005g väger hon nu! Hon växer och frodas med andra ord :D
Efter det så åkte jag förbi min farfar och där spenderade jag nästan hela dagen, han satt och myste med Svea medans jag läste tidningen och kikade på tv =)
Sen på eftermiddagen begav vi oss till obbola på visit och nu är vi hemma och slappar. Jag har pysslat ihop ett grattis kort till min farmor som fyller år imorgon och älsklingen har tagit en powernap. Svea har legat i babysittern och vart hur nöjd som helst! Inte dumt!!

Förövrigt så kan jag meddela att det är lite svårt att planera nu förtiden. För just när man ska åka har man en liten tjej som blir hungrig eller måste ha en ny blöja och vips så har ännu en timma passerat :P
Men de är så himla underbart!! Jag är så lycklig!! En timma hit eller dit, som man brukar säga, fint folk kommer alltid försent ;) haha!!
Nu blir de lite kvällsfika och en film innan sängen kallar! Sovgott! PussPUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0