SaraIdaSofia! -

Måndag!

4200g 55 lång!! Så ligger de till.. Svea bara växer och växer :)
Idag har vi spenderat nästan hela dagen på BVC, blev skitsnack och kaffe.. inte dumt!
Riktigt trevligt faktiskt!!
Nu är vi hemma och har just svalt middagen..
Älsklingen har hoppat in i duschen och nu ska vi kila iväg och köpa ena bokhyllan.. Sen den andra får bli någonannan dag förhoppningsvis. Han som säljer den saknar lite delar till den så han måste hitta dom först!! Så förhoppningsvis hittar han dom annars har vi köpt den ikväll helt i onödan för jag behöver bägge för att mitt prjekt ska gå hem ;D =P Men man måste chansa..
På återseende om dagens "it"
Pusspuss



IT!!
Eftersom vi blev på bvc nästan hela dagen så hann jag inte med sådär värst mycket.. Dock hann jag städa köket superfint och köpa ena bokhyllan!! Det borde ju godkännas.. jag menar jag kan ju inte misslyckas första dagen ;D haha!
Imorgon hade jag tänkt ta en prommis ner på järnis och köpa sandpapper och färg och sen är de bara att sätta igång. Sen får vi se om jag kanske hinner med att städa något annat rum, vem vet. När man väl är i farten säger de bara pang!!
Bild på bokhyllan kommer när den är färdigmålad!!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0