SaraIdaSofia! -

Nattinatt!

Jag är fortfarande vaken, jag fick nå il och städade ur våran kära skrubb och vips blev klockan halv 1.. Å nu känns de meningslöst att gå å lägga mej då jag vet att lilla Svea kommer att vakna hungrig vilken sekund som helst för hon har inte ätit på ett bra tag.. Så de är bara en tidsfråga innan hon skriker till :P Så då känns de meningslöst att lägga mej för att strax kliva upp och se till att få i hon nå mat =P Då är jag hellre vaken tills hon äter och sen får jag sova i ett streck till imorgonbitti =)
Men de gör inget, klockan är ju inte så himla mycket än..
Så nu hade jag tänkt roa mej med att dona på med att städa köket =) Haha hur ofta städar man köket denna tid!?
Men lika bra att göra något vettigt när jag ändå är vaken för de finns ändå inget att se på tv =)
Sovgott! PussPuss


Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Jag tycker att du ska fota svea varje dag .....:)tänk om jag missar nåt!!!!!

2010-10-07 @ 19:55:56
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0