SaraIdaSofia! -

Ny vecka!

Hallå där!!

Idag har vi vart på kalas :) Jonas fyllde ju år när han var utomlands så de blev att fira honom idag! Blev smaskig smörgåstårta och massa annat onyttigt men gott =) inte illa!! Allt var hemmabakat också = Extra mumsigt!
Sen nu ikväll har de inte blivit många knop. Vi fick i oss en lättare middag och sen slappade vi på soffan!
Nu sover mina två älsklingar och jag hänger tvätt =)

Imorgon är en ny vecka och det innebär massa jobb för min darling, vilket resulterar i en massa ensam tid för mej och Svea. Hade tänkt passa på att vara duktig och STOR städa imorgon.. Säger jag nu ja, men de återstår att se om jag ids imorgon :p haha!
Sen ska jag eventuellt åka och köpa en bokhylla till vardagsrummet som är i trä och som enligt mej behöver en make over så jag hade tänkt slipa upp den och måla om den svart!
Tror de kommer bli kanoners!! Då har ju jag och Svea något att roa oss med på dagtid också! 
Sen nu dom kommande veckorna när älskling jobbar så mycket ska jag passa på att dona och pyssla här hemma. Dock har jag lite brist på fantasi men jag ska nog kunna knåpa ut något spännande att göra..
vad sägs om ett projekt per dag!? Behöver inte vara något stort, utan kan vara allt från att sy nya gardiner till storstäd till tapetsering!? Jag tror jag ska satsa på det!!
Ska bli spännande och se om jag kan hålla de ;D Men de tror jag.. Bild och info kommer om mina dagsprojekt dag för dag :)


Nu ska jag bädda ner mej i soffan och mysa framför tv´n!
Hoppas ni haft en trevlig helg!!
PussPuss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0