SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Godmorgon!!
Började morgonen med en super nöjd liten dotter så var otroligt glad, när hon fått i sej lite krubb så vart hon otroligt pratsjuk. Nu ligger vi i sängen och myser innan vi ska kliva upp och gå ut med dogsen :)
Dock kan jag meddela att de är inte alltid så kul att ha hund.. Igår så blev Tempo magsjuk och spydde 8 stora högar. Som tur var hamnade allt i deras bädd så de var bara att spola av den, men imorse var det inte fullt lika enkelt.. Inatt så hade han spytt ner hela bädden och efter han gjort de så vill han ju knappast gå å lägga sej där så då bänkade han sej på mattan i vardagsrummet. Å guess what?! där spydde han sen. som tur var gjorde han de medans jag matade Svea så de hann aldrig torka in utan jag kunde ta bort de direkt.. Men ack vilken dålig start på dagen. Tur att jag har världens sötaste dotter som med sitt glada humör gjorde dagen så mycket bättre =)
Nu ska vi forsätta mysa innan jag ska gå å koka mej en kopp kaffe och inleda denna onsdag!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0