SaraIdaSofia! -

Peppar peppar!!

Gokväll!!

Idag har jag sågat ut hyllplan och sedan målat dom och sen kom Rebecca förbi på lite skitsnack!! Himla trevligt!! Sen trotsade jag kylan och gick ner till parkeringen och städade bilen, himla bra blev de måste jag erkänna!! Så blev 2 duktiga saker gjorda!! Då kanske jag inte behöver göra något imorrn ;D haha!!
Nu ska min älskling krypa isäng och min andra lilla älskling sover redan. Själv ska jag bädda ner mej i soffan och kika på tv!! Men först väntar en välbehövlig dusch!!
PussPuss

Bokhyllan ser i dagsläget ut såhär, dock väntar jag ju som på en till del till den så den blir en aningens större och alla hyllplan är ej klar!:



Kommentarer
Postat av: Rebecca

det blev ju jätte bra där med hyllan! Hoppas du hittar rätt på den större delen också :P



GOOOD WOORK med bilen!

2010-10-14 @ 21:57:38
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0