SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Idag är svea 1 månad! Grattis :D haha!!
Idag har vi vart en repa till stan, var tvungen att lämna igen bröstpumpen, som tur var hade tessan en oanvänd handpump till övers som jag fick köpa för en bra peng =) i staden hittade jag två fina tröjor och ansiktsmasker. Inte dumt. En ny värld har öppnat sej, min garderob och "vanliga" kläder. Skönt att slippa magen vill jag lova ;D

Efter staden blev de hem å få i oss lite käk och sedan direkt vidare till Emil och Tessan och lilla Simon :D Där bjöds de på paj och kaffe! Inte dumt =) Sen spenderades kvällen där. Theresia klippte Alex, vilket blev himla bra :) Så nu är han inte allt för långhårig och ovårdad längre ;D haha!!
Nu är vi hemkomna och jag jobbar på med min abtronic.
Strax kallar sängen och imorgon ska vi på vägning på bvc och sedan kommer Vickan förbi! Himla trevligt!

Hoppas ni haft en bra helg! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0