SaraIdaSofia! -

2010-09-15

Idag har vi vart upp på barn4 på efterkoll och om crpprovet visar bra blir vi helt utskrivna =) Skulle vara så himla skönt!! sitter nu å väntar på att dom ska ringa och meddela oss för det är bara det vi väntar på. Allt annat var hur bra som helst =)

Sen åkte vi en sväng förbi Emil och Theresia och lille Simon och fick oss en kopp kaffe!! Inte dumt =)
Nu är vi hemma och inväntar IDOL och sen blir de en film smo vi hyrt, Kick ass tror jag den heter!! en riktig myskväll i detta dåliga väder! Inte helt fel! Ganska mysigt om jag får säga de själv =)

Jag ska även ta mej för att skriva om min förlossning någon dag!! Måste bara få tid över någon dag bara =P haha!men de kommer så småningom! =)

Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

F´låt att jag glömde namnsdagen, har du koll på när svea har namnsdag, det har jag koll på?tror namnsdagar är en mormorsgrej.....

2010-09-15 @ 20:03:30
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0