SaraIdaSofia! -

2010-09-27

Så var ännu en helg slut, shit vad tiden går fort. Idag spenderade vi dagen på vift! Började med att åka förbi Obbola en repa och sen vidare upp till staden och Britt-Inger och Sven. Där blev vi sedan kvar ett bra tag =) himla trevligt.
När vi kommit oss hem så blev det att bänka sej i soffan framför tv'n. Sen vid elva åkte jag och hämtade min mor och far som vart i Dannmark med mitt kära lag och haft trevligt. Nu har Svea just ätit och det är väl bara en tidsfråga innan hon sover som en stock och då hade jag också tänkt somna ;D

Imorgon ska vi ner på BVC och väga lilltjoppan våran och sedan får jag besök av Emma. Inte dumt..
Sen väntar en allmänt slö måndag. Ska väl komma mej ut på en promenix hade jag väl tänkt. Men mycket mer action än så blir de ej ;D

näe nu kallar sängen!! Sovgott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0