SaraIdaSofia! -

4 dagar!

4 dagar sedan våran ängel kom till världen, jag kunde inte vara mer lycklig!! Idag fick vi dessutom komma hem från BB och lilla Svea från Barn 4!! Dock måste vi åka upp 2 ggr per dag till barn 4 i 4 dagar till men de gör mej inget när vi får va hemma!! Det går inte att beskriva hur skönt de är!

Idag när vi kom hem har vi hunnit vara och hälsa på Alex farmor och farfar, min mor och far och även åka ner på min fotbollsträning! Himla mys!!
Sen blev de familjemys hemma!! Wonderful!!

Nu är min kära Viktoria här och vi snackar lite skit och hon sitter och myser med Svea som sover som en stock!!

Sen kan jag också meddela att äntligen har vi kommit igång med ammningen, sådär 4 dagar efter hon föddes. Skam den som ger sej =P
Sen så är jag lite bevsiken.. Har sååå många fina bilder jag vill ladda upp men kamerakabeln är fortfarande borta!! Måste åka och köpa en ny, eller en kortadapter eller vad det heter!! japp japp de får bli morgondagens pådrag=)
Nu ska jag va social!!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0