SaraIdaSofia! -

+ 9 dagar

Godmorgon!!

Idag är jag verkligen uppe med tuppen!!
Vaknade vid 04,00 av att de kändes som att jag borde ställa mig upp och det gjorde jag
(yrvaken) Å då gick vattnet =P Å inte lite vatten heller =P hela havet stormar typ. =P
Så nu är jag en aningens nervös och spänd och kan inte somna om.
Alex är på jobbet och jag väntar på värkar, sammandragningar med lite smärta har jag (typ som lite kraftigare mensvärk) men inte värkar. eller?
Vi ska åka in på förlossningen vid halv 8 för att kolla hur långt i "processen" jag kommit och kolla så allt står bra till :) !!

Men äntligen händer det något!!! =)
wonderful ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så kul för er,äntligen vill hon komma ut =)

2010-09-02 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0