SaraIdaSofia! -

Äntligen!!

Idag var vi på barn 4 hela morgonen, vi fick stanna kvar och vänta på lillans provsvar å gissa om jag blev glad när vi fick veta att infektionsvärdet hade sjunkit från 22-12!! Så nu har dom avslutat antibiotikakuren å vi slipper åka dit nå mer =) Så himla underbart!!! Vårat bustroll är frisker =)
Vi ska dock dit på onsdag eftermiddag på efterkoll och kika så att värdet fortfarande håller sej nere utan antibiotika! Men de tror jag =) Hon är pigg och alert och verkar må prima =)

Nu har vi just ätit och nu sover mina två änglar i soffan och jag hade tänkt tvätta lite och plocka undan här hemma.. Dock lockar det väldigt mycket att bädda ner mej med dom bästa men jag ska vara duktig och göra nå nytta =) Har som vart fullt upp sen vi åkte in på förlossningen så lägenheten har som glömts bort =P haha! men inte nu längre!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0