SaraIdaSofia! -

Fredag!

Godmorgon!!

Det blev att spendera natten i våran säng för lillan! Men de gick bra.. Sov dock på nålar och vågade inte röra mej =P Nu har vi nyss kommit hem från att kört min far till flyget och min bror till skolan! Nu ligger vi i soffan och myser på för hela slanten =)
Idag är det fredag och de ska firas med en god middag och massa mys =) Perfekt väder för en mysdag också =)
dock är de dåligt väder för att ha hund. Inte roligaste att gå på promenader i regnet. Men men :P

Nu är det dags för käk för Svea!
Trevlig helg! Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Håller helt med om vädret. Riiktigt myspys väder är ju ösregn. MEN det är ju inte direkt det mysigaste ut och gå med hundenvädret. Jag sitter i en extra tung sits idag, Jag har inga vanliga skor, inga springskor, inga stövlar man vill gå långt i och inget regnställ. Visst ät det en bra kombo att vara förkyld och gå lång prommis i crocs?! :P

Förresten, hur har det fungerat med kastreringen?

2010-09-24 @ 10:04:22
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0