SaraIdaSofia! -

Fredag!

Hallå!!

Idag har vi haft fullt upp, började dagen med att åka upp på barn 4 och bli där i ca: 3 timmar, sedan åkte vi direkt vidare till min farmor och farfar och hälsa på! Sedan hann vi bara hem så kom Sara förbi och just när hon for kom min käre mor och far förbi sen åt vi middag och nu har vi kommit hem från barn4 och nu befinner vi oss i soffan och myser!
Fullspäckat!

Idag har inte vart lillans favoritdag hon har varit väldigt grinig =P men de är sådant man får ta =P
Nu ska vi kika lite på tv innan sängen kallar!

Imorgon blir de att åka upp på barn4 igen klockan 8 och sedan blir de frukost hos B-I och Sven och sen fyller Alex bror år så då blir de kalas! Himla trevligt!
Näe nu ska jag mysa med mina två favoriter!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0