SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Hallå där!!

Idag har vart en bra dag!! Började dagen med en sovmorgon och sedan kom Sandra förbi och hälsade på! Himla trevligt med lite skitsnack =) Sen efter att hon åkt så kom Vickan förbi och då blev de lite mer skitsnack. Sen tog vi även en tur upp på godishuset såhär en lördag till ära =) Inte dumt.. Sjukt mycket godis hittade vi ;D haha!!
Sen åter hem och kika lite på tv och bara känna lugnet tills hon skulle börja jobba..
Då hedde jag och min älskling på en film, Juarez tror jag den hette.. En verklighetsbaserad film om kvinnomord och människohandel. Ruggit bra. Dock var den på spanska men de gjorde verkligen inte något för den var så himla bra ändå =)

Nu har vi nyss sett klart filmen och nu blir det lite soffmys och tv innan sängen kallar.. Lillan sover redan som en stock.. Inte konstigt som hon har vart vaken idag =P Men hon vaknar nog vilken sekund som helst och vill ha lite krubb =)
Hon blir bara finare och finare för varje dag som går!!
Näe nu ska jag dra mej tillbaka till soffan och mysa med mina 2 favoriter!
Hoppas ni haft en bra helg!
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för igår,verkligen kul o ses =) måste vi göra om snart igen! Kram!

2010-09-19 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0