SaraIdaSofia! -

5 dagar senare!

Hej!!

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg, ska jag bara skriva allmänt eller ska jag kanske ge en förklaring till mitt senaste inlägg och mitt uppehåll från denna sida?! Jag vet faktiskt inte!!
Men jag kan säga såhär.. Det är en jobbig tid, allmänt less och knepigt!! Men de kommer bli bra!!
På något sätt iaf!! För en viss person sa till mej, Kärleken övervinner allt!!
Kanske kan detta leda till något bättre. Kanske kan detta bli en slags vändpunkt..
För när man står på kanten till något otänkbart så kan de ju bara bli bättre.. Så länge man inte faller överbord dvs!
Men varken jag eller Alex är överbord.. Vi vet hur vi känner för varann men vi måste jobba lite för att få som vi vill ha saker och ting och för att det ska fungera!

Alla har nog varit där någongång!! Förhållande är inte alltid en dans på rosor. Vi har renoverat en lägenhet på 130kvm medans vi har fått våran underbara dotter, alex jobbar ständig natt. Folk lägger sej i alldeles för mycket!!
Klart detta kan bli påfrestande, sen har vi också två hundar att ta hand om och ett hem att sköta och man orkar inte alltid med allt.. Sen ska vi även ha tid över för varandra och våra vänner. Livet är en omställning som man inte alltid hinner med!
Bara omställningen att få en dotter är svår. Visst, de är helt underbart men de kan också vara väldigt påfrestande. Livet ändras över en dag och de är inte alltid superlätt att anpassa sej!
Så därför är det som det är just nu!! Men det viktigaste är att vi båda älskar varandra och verkligen tror på oss!!
Det kommer att bli bra, för vi är så himla bra tillsammans..
Vi måsté bara sluta ta varann förgivet och respektera varann och framförallt hjälpas åt!

Förevigt, föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0