SaraIdaSofia! -

Back to reality!

Gokväll!!
Nu är påsken förbi och det är dags att återgå till vardagen, våran påsk har vart väldigt lugn och skön!! vi har blivit bjudna på middag hos min papi och sen hos Alex mami dagen efter! Sen har vi myst i massor kan jag lova!
Vi har också hunnit med att inviga sommarens första tur på inlines, vi la ner lillan i vagnen och körde holmsund runt :) Himla skoj!! Sen har vi varit ganska duktiga på att vara ute och promenixa :)

Sen så ikväll så har jag suttit med mitt kära lags newbody beställningar. Det tog typ hela kvällen, är precis klar. När jag väl hade lagt in allt i deras system så hade jag 1 paket för mycket.. Så då var det bara att gå igenom ALLT igen och kolla, å inte hittade jag felet.. Utan jag hittade bara att jag hade glömt att lägga in två paket.. detta resulterade i 3 paket för mycket.. men när de väl var klart så skulle jag spara beställningen och skicka in den men guess what!? Mitt internet dog och jag var tvungen att göra om ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Men nu så, sisådär 4 timmar senare är allt klart.

Nu då? Sveis sover och Alexander ska strax åka på jobbet..
Sen kan jag också meddela att lillskruttan lär sej nya tricks varje dag.. Just nu kan hon vinka, vilket hon mer än gärna gör till alla hon ser, å på de så säger hon heej heej. sen har hon börjat klappa händerna och det varvas med vinkningarna. Sen har hon fått en väldigt stark egen vilja.. Får hon inte som hon vill så blir hon flygförbannad =P Sen har hon börjat ställa sej på alla fyra, så krypa kan hon nog snart också.. Kanske dags att börja barnsäkra detta boende ännu mer!? ;D Sen kan hon säga titta också, men av någon anledning så viskar hon alltid när hon säger titta!? Hon är bra söt kan jag lova!

Nu hade jag tänkt bädda ner mej i sängen och kika lite tv innan de är dags att sova.
Hoppas ni haft en bra påsk. Pussåkram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0