SaraIdaSofia! -

GladPåsk!!

Gokväll!!! Hoppas ni njuter av lite ledighet och god mat =)
Det gör iaf vi!! Ikväll har vi tillbringat kvällen hos min papi som bjöd på go mat.. Inte alls dumt!!
Jag fick till och med lite vin till maten, de gillas ju alltid!!
Dock blev de en tidig kväll eftersom Alex börjar jobba klockan 22...
Annars då,
Jo vi har varit i Sundsvall, hämtade upp Josefin i härnösand så hon fick följa med och leka med oss hela dagen lång!! Inte dumt, var ju inte igår jag träffade hon!!
Shopping blev de också, nämligen en fyrhjuling och en tvbänk och en skänk och en överbänk till tvbänken, om ni fattar =P Lägger väl upp bilder så ni förstår :D å sen blev de givetvis de vanliga när man är på IKEA, massa småplock och ljus stekpannor osv!! Kul men dyrt =P Tur man inte är så ofta där ;D

Hur som haver, nu sover lillan och Alexander ska strax åka och jobba, tur någon av oss är duktig iaf =P
Själv så hade jag tänkt bädda ner mej i soffan och kika lite tv innan jag kryper isäng!!
Hoppas ni har en bra kväll! Pussåkram!



Skänken i hallen!




Å så blev de i vrummet!!
Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0