SaraIdaSofia! -

Måndag!

Morgonen börjades med att jag begav mej ut till mami och hämtade hon för att köra hon till hennes mami.
Dom är nu framme i fjällen och ska njuta hela veckan lång =)
När jag väl kom därifrån så åkte jag förbi maxi men jag hann bara in på maxi då min farmor ringde å sa att dom var 20 min bort.. Satte mej i bilen och åkte hem, minnet är bra men kort =P
Men jag hann hem och dom hade med sej ett påskpaket till lilla Sveis, massa fina kläder =) Aldrig fel.
När dom sedan åkte hem så gjorde jag ett nytt försök på maxi med min man.. Vi lyckades handla lite mat och sedan var de bara att åka hem och få i oss nå mat för sedan hade jag fotbollsmöte.
Nu är jag nyss hemkommen och Alex är på g till jobbet. Lillgumman sover och jag ska strax lägga mej i sängen och kika lite tv innan Johnblund kommer förbi!

Imorgon är de tisdag och det blir en riktig hemmadag, har tvättid och sedan någongång efter 12 så kommer våran hyresvärd förbi och ska fixa lite små saker. Så jag kan som inte åka någonstans.
Men får jag lite tid över på dagen så hade jag faktiskt tänkt ta mej en långprommis =)
Om vädret tillåter dvs ;D Näe men de blir nog prima ballerina!!

Sen någon dag framöver så måste jag ta tag i balkongen våran, pynta med lite blommor och fixa utemöblerna osv.. Sen måste ju grillen på plats.. Måste ju välkomna sommaren med andra ord!! Men de får bli någon dag framöver.. Bara det är gjort innan helgen :) För i helgen ska de bli himla fint väder!
Näe nu måste jag bädda ner mej i sängen och kika lite på BB.
Sovgott!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0