SaraIdaSofia! -

Måndag!!

Godmorgon!!
Svea sover riktigt bra i sitt egna rum!! Himla bra =) dock litar jag inte på mej själv att jag vaknar om hon blir ledsen så därför kör jag med barnvakten på nätterna, så blir hon ledsen då hör jag det utan tvekan =P Men så småningom kanske jag börjar lita mer på mig själv =P haha
Näe men de känns ändå rätt skönt att hon nu har sitt rum och vi har fått igen vårat sovrum =)
Dock får hon ofta komma på morgonen och mysa med mej i storsängen =)

Idag så är det mammagrupp som gäller, men de är inte förän klockan 1.. Innan det så hade jag tänkt hinna med att plocka undan lite här hemma.. Sen måste jag ta mej en dusch också =P
Sen ikväll så har jag fotbollsträning!! Japp Japp.. Så ser dagens planer ut =)
Nu har Sveis just somnat om efter att ha busat lite och ätit lite gröt till frulle!
Så nu är de bäst att jag sätter igång om jag ska få något gjort =P
Ha en fin dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0