SaraIdaSofia! -

+6 dagar!!

För ett år sedan exakt denna dag så hade jag gått över med 7 dagar och var helt ovetande att det skulle dröja yttligare 4 dagar innan våran prinsessa ploppade ut!!
På lördag blir våran lilla skrutt 1 år och jag ställer mig själv frågan vars tog detta år vägen!?
Tiden måste börja gå liteee långsammare kan jag tycka =P

News: Jag har kanske ett jobb på g, hur bra är inte det!?
Fick ett samtal idag men givetvis så missade jag det men fick sedan reda på det lite bakvägen att det var angående att jag ska komma på en jobbintervju :) Så imorgonbitti ska jag ringa denna kvinna :)
Spännande... Så håll alla tummar att detta går vägen.. För det är verkligen något jag vill!

Ikväll så åkte jag, Svea och Alex in till stan till mariehemsängarna för att mata ankorna, Svea var inte lite fashinerad och tyckte det var huur kul som helst.. Trots att flera av ankorna är större än hon själv.. Galet vad stor dom är alltså.. Så stora att Alexander inte ens vågade sig ut ur bilen =P tillslut så kom han ut men då kom ALLA ankorna mot honom och då vart det fart på han kan jag lova =P hhaaha.. helt galet vad jag skrattade :P
Himla kul kan jag lova :)

Nu hade jag tänkt bädda ner mej i soffan och kika på en film och bara mysa, Loppan sover och min man har slocknat i soffan så det är lugnt och skönt här hemma ;D haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0